Дошка оголошень

Понеділок, 17.02.2025, 06:02
Вітаю Вас Гість | країна - US | RSS
Цитата:
29. Hет понятий "Правильно" и "Hеправильно" - ты не знаешь, что есть что.
Головна Дошка оголошеньРеєстраціяВхід
Пошук на сайті
Форма авторизації
Меню сайту

Статистика системи

Онлайн усього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Завітали сьогодні:
Матеріали сайту
Найбільш уживані теги:
лак (63)
ДВП (55)
Головна » Дошка оголошень » Послуги у різних сферах » Медицинские услуги, здоровье

Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки) / менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме.

Контактна особа: 

Адміністратор


Телефон: 095 201 76 08
E-mail: hozpravo@ukr.net
Інформація | Одеса
Дійсне від: 24.08.2022 до: 24.09.2024
Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки) / менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме. Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючою Клієнтською базою та її систематизація. Вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнта. Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін. Запис на прийом, зустріч пацієнтів у клініці. Робота в програмі Dentist Plus та інших програмах обліку: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів. Підготовка документів для лікарів на поточний день. Здійснення дзвінків пацієнтам, нагадування про майбутні візити. Проведення всіх розрахункових операцій із пацієнтом, заповнення журналів руху коштів. Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи клініки. Надання консультацій про послуги клініки, акції. Робота з оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер тощо). Робота з кур'єрськими службами, поштою. Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення. Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо. Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі. Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Облік та контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками. Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо. Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів. Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві. Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів та потреб покупців з метою оптимального вибору потенційних постачальників чи покупців. Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу. Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів. Робота з митницею, складська та транспортна логістика. Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень. Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії. Організація відряджень (бронювання квитків, готелів тощо). Ведення звітних документів. Касова дисципліна. Ведення бази даних пацієнтів. м.т. 095 201 76 08 (Одеса)
Додав: konsyltacii

Переглядів: 204 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ваш профіль
Гість


Група:
Гості
Час:06:02

Логін: Гість
ID: 0
Ти на сайті: -й день
Профіль
Список користувачів
Редагувати інформацію
Відправити ОП
Читати ОП ()


Наші партнери
  • Створити власний сайт
  • Світ розваг
  • Кращі сайти Рунета
  • Кулінарні рецепти
  • Дошка об'яв
  • Дошка оголошень
  • Дошка оголошень
  • Морепродукти для кухні
  • Web-магазин антиквару
  • 29. Hет понятий "Правильно" и "Hеправильно" - ты не знаешь, что есть что.
    Дошка оголошень © 2009-2025